مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 19:102021-11-22سياسي

لابی گری مداح نماها با ورود بدعت در آرامستان ها


در آرامستان خرم آباد لابی گری هایی برای گرفتن مراسم تدفین با حضور مداحان خاص وجود دارد که با ساماندهی مداحان بخش مهمی از مشکلات برطرف می شود.

- ایسنا/لرستان رییس کانون مداحان لرستان گفت: در آرامستان خرم آباد لابی گری هایی برای گرفتن مراسم تدفین با حضور مداحان خاص وجود دارد که با ساماندهی مداحان بخش مهمی از مشکلات برطرف می شود.

غلامرضا چنگیزیان امروز یکم آذرماه به همراه اردشیر آقایی، کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی لرستان، و دو تن از نمایندگان مداحان این استان با هدف بررسی و ساماندهی مداحان آرامستان های خرم آباد با شهردار خرم آباد دیدار و با اشاره به اینکه آرامستان ایستگاه آخر زندگی و جایی است که با روح و روان مردم در ارتباط است و گذر تمام مردم به این منطقه می افتد، اظهار کرد: آسیب هایی در آرامستان ها وجود دارد که باید با تعامل برطرف شود.

برخی مداح نماها بدعت هایی را به مراسم تشییع، تدفین و ترحیم وارد می کنند و از طرفی با آلودگی صوتی موجب مزاحمت برای مردم می شوند.

وی با بیان اینکه در آرامستان خرم آباد لابی گری هایی برای گرفتن مراسم با حضور مداحان خاص وجود دارد، تصریح کرد: اگر نماینده مداحان در آرامستان ها مستقر شود بخش مهمی از مشکلات برطرف می شود و نوبت دهی مداحان به درستی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لابی گری مداح نماها با ورود بدعت در آرامستان ها

لابی گری مداح نماها با ورود بدعت در آرامستان ها