مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 01:152021-11-22بين الملل

حزب الله: آمریکا مهم ترین دلیل مشکلات لبنان است


رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد که سیاست های آمریکا مهم ترین دلیل مشکلات لبنان است، به ویژه اینکه بانک ها در دست این کشور هستند و نظام اقتصادی لبنان وابسته به آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد که سیاست های آمریکا مهم ترین علت مشکلات لبنان است به ویژه اینکه بانک ها در دست این کشور هستند و نظام اقتصادی لبنان یک سیستم وابسته به آن است و فجایعی که در دهه های گذشته در لبنان رخ داده، زیر نظر و نظارت سیاست های آمریکا بوده است؛ اما واشنگتن به جای اینکه به حل بحران لبنان کمک کند، لبنانی ها را تحت فشار و تنگنا قرار می دهد.

وی عصر روز دوشنبه در سخنانی در مراسم یادبودی که در حسینیه منطقه دیر قانون برگزار شده است، تصریح کرد: ما امروز با چالش های بسیار و مشکلات پیاپی از لحاظ مالی، معیشتی، اقتصادی و سیاسی مواجه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعهد، صفی الدین تأکید کرد که این بحران ها پس از مدتی به پایان خواهند رسید و این تجربه ما و فهم ما از این بحران هاست؛ اما مهم است که برای کاهش خسارت ها و ایجاد راه حل های مناسب تلاش کنیم و این نقطه اختلاف اساسی بین ما و دیگران است.

وی در ادامه با اشاره به سفر هیئت های آمریکایی به لبنان اظهار کرد که این هیئت ها می خواهند مسیری خیالی برای حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: آمریکا مهم ترین دلیل مشکلات لبنان است

حزب الله: آمریکا مهم ترین دلیل مشکلات لبنان است