مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 04:252021-11-23ورزشي

تاراج امکانات شهرداری تبریز!


رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در گذشته مشکلاتی ناشی از فقدان نظارت وجود داشت و شورای قبلی تنها با پاک کردن صورت مسئله اقدام به انحلال سازمان و تیم های ورزشی شهرداری کرد که نتیجه آن تاراج امکانات ورزشی شهرداری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله دهقان نژاد اظهار کرد: سامانه امکانات ورزشی شهرداری تبریز و بلاتکلیفی نیروهای متخصص ورزشی بود.

وی اضافه کرد: در خصوص سازمان ورزش ما نمی توانیم لفظ احیا را بکار ببریم، بلکه به تفکیک آن از سازمان فرهنگی رأی دادیم و در کنار آن باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری تبریز نیز ایجاد می شود.

دهقان نژاد خاطرنشان کرد: 16 سانتی متر سرانه ورزشی تبریز است و شهر جلفا سرانه ورزشی بالایی به نسبت مرکز استان دارد.

وی یادآور شد: بازگشت این سازمان ایرادی ندارد و در تهران نیز وجود دارد ولی می توانیم با افزایش نظارت در اساسنامه و دیگر موارد، ورزش شهرداری تبریز را دوباره احیا کنیم چرا که ما در کشتی، تکواندو و خیلی از ورزش های دیگر صاحب رتبه بودیم.

رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورا تأکید کرد: تقویت، شناسایی و پرورش استعدادها و توسعه زیرساخت های ورزشی در تبریز باید انجام شود و در کنار آن  ورزش همگانی تبریز را نیز باید تقویت کرده و مدیریت کنیم تا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاراج امکانات شهرداری تبریز!

تاراج امکانات شهرداری تبریز!