مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 04:352021-11-23سياسي

سیمای استان ها مقلد سیمای تهران / شبکه های استانی زبان مردم نیستند


گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو؛ محدثه ابراهیمی؛ در چند سال اخیر مشکلات استان ها و نوع مواجه رسانه های محلی و سراسری با آن نشان می دهد صدا و سیما برای حل مشکلات استان ها، - یک فعال رسانه ای ضمن انتقاد از رویه ی شبکه های استانی اظهار داشت: استراتژیک ترین معاونت صداوسیما، معاونت امور استان ها است که حتی از معاونت خبر هم مهمتر است اما در دوره ی گذشته به متروکه ی مخروبه تبدیل شد.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو؛ محدثه ابراهیمی؛ در چند سال اخیر مشکلات استان ها و نوع مواجه رسانه های محلی و سراسری با آن نشان می دهد صدا و سیما برای حل مشکلات استان ها، قدم های محکم و جدی برنداشته؛ شبکه های استانی نه در حل مشکلات و برآورده کردن مطالبات مردم استان ها نقش داشته و نه در حفظ و تقویت خرده فرهنگ های اقوام ایرانی.

در واقع سیمای استان ها بیشتر از اینکه زبان مردم باشد، زبان مسئولین بوده؛ درهمین باره با داوود مرادیان، مدیرگروه مستند روایت فتح و فعال رسانه ای به گفتگو نشستیم.

مرادیان یکی از مهم ترین مشکلات صدا و سیما را گسترش کمی شبکه ها دانست و گفت: تعدد شبکه ها در قدم اول باعث ضعف رسانه ملی شده؛ دومین مسئله 24ساعته شدن شبکه هایی است که ظرفیتش نهایتا 4،5 ساعت است و هیچ ضرورتی ندارد وقتی شبکه های استانی برنامه ندارد، 24ساعت برنامه پخش کنند و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمای استان ها مقلد سیمای تهران / شبکه های استانی زبان مردم نیستند

سیمای استان ها مقلد سیمای تهران / شبکه های استانی زبان مردم نیستند