مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 04:452021-11-23اجتماعي

98 درصد دانش آموزان کرمانشاه واکسینه شدند/ استقبال خوب از بازگشایی حضوری مدارس


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: 98 درصد دانش آموزان استان دُز اول را تزریق و نزدیک به 67 درصد هم در حال تزریق نوبت دوم واکسن هستند.

- مجید یزدان پناه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: روز گذشته براساس تصمیم ستاد ملی حضوری داشتند.

وی با اشاره به استقبال خوب اولیا و دانش آموزان استقبال از بازگشایی حضوری مدارس، گفت: کارگروه های نظارتی اداره کل آموزش و پرورش استان تمامی مسائل بهداشتی، آموزشی، گروه بندی و شورای مدارس که با نظارت والدین است، رصد می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: با اختیار و هماهنگی اولیا دانش آموز و شورای مدرسه دانش آموزان به گروه های 10 و 15 نفره در ساعت های 45 دقیقه ای تقسیم شده اند که استقبال خوب بود و دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدرسه حضور دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اشاره ای به روند واکسیناسیون دانش آموزان بالای 12 سال استان داشت و افزود: 98 درصد دانش آموزان استان دُز اول را تزریق و نزدیک به 67 درصد هم در حال تزریق نوبت دوم واکسن هستند.

وی اضافه کرد: تمامی شرایط به سمتی پیش می رود که آهسته و پیوسته به سما آموزش حضوری برود، ولی آموزش از طریق شبکه دانش آموزی شاد همچنان برای آن دسته از دانش آموزان که امکان حضور در مدرسه را ندارند برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 درصد دانش آموزان کرمانشاه واکسینه شدند/ استقبال خوب از بازگشایی حضوری مدارس

98 درصد دانش آموزان کرمانشاه واکسینه شدند/ استقبال خوب از بازگشایی حضوری مدارس