مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 05:152021-11-23فرهنگي

جایزه بهترین اثر «حمایت از حقوق کودکان» به فیلم شهاب حسینی رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این دومین جایزه فیلم بعد از اتفاق به نویسندگی و کارگردانی پوریا حیدری اوره و تهیه کنندگی شهاب حسینی است که پوریا حیدری اوره کارگردان فیلم این جایزه خود را به روح بزرگ علی انصاریان تقدیم کرد.

- جایزه بهترین اثر حمایت از حقوق کودکان به فیلم شهاب حسینی رسید فیلم سینمایی بعد از اتفاق به تهیه کنندگی شهاب حسینی برنده جایزه بهترین فیلم بلند از جشنواره حمایت از حقوق کودکان ترکیه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، این دومین جایزه فیلم بعد از اتفاق به نویسندگی و کارگردانی پوریا حیدری اوره و تهیه کنندگی شهاب حسینی است که پوریا حیدری اوره کارگردان فیلم این جایزه خود را به روح بزرگ علی انصاریان تقدیم کرد.

در جشنواره فیلم حقوق کودک ترکیه 41 فیلم به مدت 8 روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این جشنواره فیلم هایی از آمریکا، آلمان، بلاروس، چک، دانمارک، فیلیپین، فرانسه، هند، ایران، ایرلند، اسپانیا، ایتالیا، کانادا، مجارستان، مالزی، مصر، ازبکستان، پرتغال، روسیه و سنگاپور و همچنین ترکیه به نمایش گذاشته شد.

فیلم سینمایی بعد از اتفاق پیش از این در بخش مسابقه جشنواره Yes ایندیانای آمریکاو جشنواره Castellinaria سوییس و جشنواره Aporia Internetnational Village Film festival کودک و نوجوان کره جنوبی با استقبال منتقدان مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه بهترین اثر «حمایت از حقوق کودکان» به فیلم شهاب حسینی رسید

جایزه بهترین اثر «حمایت از حقوق کودکان» به فیلم شهاب حسینی رسید