مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 05:352021-11-23سياسي

محکومیت یک تولیدی در اردکان به ساخت فیلم آموزشی با موضوع کارگران


رییس حوزه قضایی شهرستان اردکان اعلام کرد: دادرس شعبه 101 دادگاه کیفری دو اردکان، در اقدامی قابل تحسین در حکمی جایگزین یک واحد تولیدی در این شهرستان را به ساخت فیلم آموزشی با موضوع مشکلات جامعه کارگری محکوم کرد.

- ایسنا/یزد رییس حوزه قضایی شهرستان اردکان اعلام کرد: دادرس شعبه 101 دادگاه کیفری دو اردکان، در اقدامی قابل تحسین در حکمی جایگزین یک واحد تولیدی در این شهرستان را به ساخت فیلم آموزشی با موضوع مشکلات جامعه کارگری محکوم کرد.

علی زارع در این رابطه گفت: با شکایت بر علیه یکی از واحدهای تولیدی شهرستان در خصوص ایراد صدمه بدنی غیر عمدی در حین کار ناشی از رعایت نکردن نظامات دولتی به میزان 100 درصد از نظر جنبه عمومی جرم، جلسه دادگاه در وقت فوق العاده برگزار و با عنایت به نظر کارشناس مبنی بر تقصیر 100 درصدی شرکت و سایر قرائن و امارات موجود در پرونده، وقوع بزه انتسابی محرز و مسلم تشخیص داده شد.

وی اظهار کرد: در این حکم شرکت متهم از حیث جنبه عمومی جرم مستنداً به ماده 176 ناظر به ماده 91 از قانون کار و مواد 21،20 و 43 قانون مجازات اسلامی مصوب 92، به پرداخت مبلغ دو میلیارد و 18 میلیون ریال جزای نقدی به نفع صندوق دولت محکوم شد.

زارع تصریح کرد: اما در اقدامی قابل تحسین توسط مجتبی فلاح یخدانی دادرس شعبه مذکور و در راستای حمایت های دستگاه قضا از تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت یک تولیدی در اردکان به ساخت فیلم آموزشی با موضوع کارگران

محکومیت یک تولیدی در اردکان به ساخت فیلم آموزشی با موضوع کارگران