مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 05:452021-11-23سياسي

فراهم شدن زمینه آزادی 315 زندانی جرائم غیر عمد در کردستان


مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه کردستان گفت: به همت بسیج حقوقدانان استان زمینه آزادی 315 زندانی جرایم غیر عمد فراهم شده است و این روند خیرخواهانه همچنان تداوم دارد.

- ، محمد خسروی شامگاه دوشنبه در مراسم آزادسازی 20 زندانی جرایم غیر عمد در سنندج اظهار کرد: در گرامیداشت هفته بسیج و با همکاری خیرین و بسیج حقوقدانان شاهد آزاد سازی جمعی از زندانیان جرایم غیرعمد در سطح استان هستیم که از این جمع 20 نفر با مبلغ بدهی 59 میلیارد ریال از زندان رهایی می یابند.

محمد خسروی افزود: توجه به زندانیان و امورات آنها از برنامه های اولویت دار سازمان زندان هاست که خوشبختانه سازمان بسیج حقوقدانان استان همیشه همراه و همگام با سازمان زندان ها در جهت گره گشایی از مشکلات حقوقی و قضایی زندانیان و آزادی آنها نقش آفرین بوده است.

مسئول بسیج حقوقدانان استان کردستان نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدامات این سازمان در نیمه نخست سال جاری اظهار داشت: سازمان بسیج حقوقدانان استان کردستان مفتخر است که در این مدت در جهت استمرار نهضت آزادسازی زندانیان نقش آفرینی مؤثری داشته که شرایط آزادی 315 نفر زندانی در استان کردستان را به مناسبت هفته بسیج فراهم کرده است و امروز به صورت نمادین 20 نفر از آنها آزاد و به آغوش گرم خانواده باز گشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن زمینه آزادی 315 زندانی جرائم غیر عمد در کردستان

فراهم شدن زمینه آزادی 315 زندانی جرائم غیر عمد در کردستان