مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 05:552021-11-23سياسي

سرقت و مواد مخدر درصدر جرایم قرار دارند


دادستان عمومی و انقلاب زنجان با اشاره به اینکه سرقت و مواد مخدر درصدر جرایم استان قرار دارند، افزود: سارقینی که از زندان آزاد می شوند باید به پلیس تخصصی اعلام شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام محسن کرمی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اظهار کرد: عمده سرقت ها در زنجان سرقت از ویلا باغ ها، مزارع و ساختمان های نیمه کاره است که در این خصوص نیازمند یک تفسیر اساسی هستیم، اولا اینکه این باغ ها ویلا مجازند یا غیر مجاز و در بافت روستاها قرار دارند یا نه؟ دادستان عمومی و انقلاب زنجان با بیان اینکه باید به سمت تجهیزات بازدارنده در مرحله قبل از وقوع سرقت و بعد از وقوع برویم چرا که برخی سرقت ها در حوزه جرایم اقتصادی تعریف نمی شوند و اصولا کشف سرقت ها و کلاهبردار ی ها سخت است، از همین رو رسانه ملی با تولید محتوا و هشدار درباره سرقت و کلاهبرداری در پیشگیری از وقوع این جرایم همکاری کند.

دادستان زنجان با اشاره به اینکه سرقت و مواد مخدر در صدر جرایم استان قرار دارند، افزود: سارقانی که از زندان آزاد می شوند باید به پلیس تخصصی اعلام شوند و برای این کار نیازمند ساز و کار  مناسب و بکارگیری سیستم هستیم.

کرمی اظهار داشت: در حوزه آسیب های اجتماعی که بخشی از بسترهای وقوع جرم است نیازمند مداخله اداره بهزیستی هستیم آنهم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت و مواد مخدر درصدر جرایم قرار دارند

سرقت و مواد مخدر درصدر جرایم قرار دارند