مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 05:552021-11-23سياسي

نماز، قدرت و اقتدار معنوی سپاه است


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان بر لزوم اهمیت نماز تاکید کرد و گفت: نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی سپاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان ، حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی صبح امروز در نخستین همایش نماز در سپاه نینوا استان گلستان که با محوریت  نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: نماز امر بسیار مهمی در مکتب انسان ساز اسلام است و درحقیقت نماز معلم اخلاق انسان است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان ابراز کرد: نماز یکی از مباحث بسیار مهمی است که انبیای الهی به آن عنایت داشته و دارند.

نخستین همایش نماز در سپاه نینوا استان گلستان وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های نماز فروتنی است، تصریح کرد: نماز، ماند نهر روان و چشمه زلالی است هر انسان مومنی هر روز روح و روان خود را در آن می شوید.

ایمانی با بیان گزارشی از وضعیت نماز در رده های مختلف سپاه نینوا استان گلستان افزود: 5 هزار متر مکان واگذار حسینیه نینوا گلستان و 20 حسینیه فضای سازمانی در راستای اقامه نماز برپا شد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه 35 ائمه جمعه در رده های مختلف سپاه گلستان فعالیت می کنند، اظهار کرد: نماز از اهمیت ویژه ای برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز، قدرت و اقتدار معنوی سپاه است

نماز، قدرت و اقتدار معنوی سپاه است