مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 06:052021-11-23سياسي

لزوم اتخاذ رویکرد «کاوشگری» در فرآیند یاددهی-یادگیری


دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش بر لزوم اتخاذ رویکرد تعاملی و کاوشگری در فرآیندهای یاددهی-یادگیری تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود امانی طهرانی در آیین افتتاحیه مرحله کشوری پنجمین جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری که به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد، با بیان این که هدف از برگزاری این جشنواره کیفیت بخشی به فرآیند یادگیری است، اظهار کرد: امروزه مفهوم یادگیری به یک فن تخصصی تبدیل شده است، لذا نیازمند برگزاری جشنواره هایی هستیم که نوآوری در عرصه یادگیری را دنبال می کنند و مجالی برای نشان دادن توانمندی های حرفه ای معلمان و در میان گذاشتن یافته ها را فراهم می سازند.

وی با بیان این که نمونه های برتر تدریس همکاران سراسر کشور در شبکه شاد به عنوان یک گنجینه بزرگ در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است، تصریح کرد: آغاز برانگیزاننده تدریس، سناریو و طرح ریزی فرایند یادگیری، نحوه مواجهه با متن و تصاویر کتاب درسی، فعالیت ها و پرسش های کتاب، تکالیف و همچنین جلوه های یادگیری نکاتی است که در این تدریس ها می توان ارزیابی نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، امانی طهرانی با بیان این که در یادگیری فعال باید از رویکرد انتقالی فاصله بگیریم و به سمت رویکرد تعاملی و کاوشگری پیش برویم، تصریح کرد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اتخاذ رویکرد «کاوشگری» در فرآیند یاددهی-یادگیری

لزوم اتخاذ رویکرد «کاوشگری» در فرآیند یاددهی-یادگیری