مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 06:052021-11-23ورزشي

آغاز مصاف فرنگی کاران نظامی جهان از امروز در تهران


سی و پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی نظامیان جهان (سیزم) از امروز به میزبانی می شود که مدعیان پنج وزن نخست به میدان خواهند رفت.

- و به نقل از فدراسیون کشتی، سی و پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی نظامیان جهان (سیزم) از امروز (سه شنبه) به مدت 2 روز و با حضور 12 تیم در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود.

بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات کشتی فرنگی اوزان 55، 63، 72، 82 و 97 کیلوگرم امروز سه شنبه 2 آذرماه و مسابقات اوزان 60، 67، 77، 87 و 130 کیلوگرم نیز روز چهارشنبه 3 آذرماه برگزار خواهد شد.

در وزن 55 کیلوگرم که 4 نفر شرکت کرده اند و مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود، علی نوربخش با ویکتور ودرنیکوف از روسیه، رودیک مکرتچیان از ارمنستان و ولازکو لوییس آلفردو از کلمبیا کشتی می گیرد.

در وزن 60 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند، پویا ناصرپور در دور نخست به مصاف نورایر هاخویان از ارمنستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد و مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان میشال تراچ از لهستان و سرگیی املین قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از روسیه می رود.

در وزن 63 کیلوگرم که 6 نفر حضور دارند، مسابقات در دو گروه 3 نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود و ایمان محمدی در گروه A به مصاف استپان ماریانیان قهرمان جهان از روسیه و موراد هاروتنیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مصاف فرنگی کاران نظامی جهان از امروز در تهران

آغاز مصاف فرنگی کاران نظامی جهان از امروز در تهران