مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 06:052021-11-23سياسي

جامعه تشنه دریافت هنر تراز انقلاب اسلامی است


جامعه تشنه دریافت هنر تراز انقلاب اسلامی است و دفتر هنر مردمی می تواند تسهیلگر ارتباط این دو با هم باشد.

- محمدرضا امامقلی شب گذشته در آیین امضا تفاهم نامه بین حوزه هنری و سپاه استان قزوین با موضوع برپایی دفتر مردمی هنر که در معراج الشهدای قزوین برگزار شد اظهار کرد: عنصری که تمیز دهنده ملت ایران اسلامی با سایر ملل تعریف می شود امروز شجره طیبه بسیج است و علت آن هم این است که خیلی ها از بسیج هویت می گیرند.

مدیرکل حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین بیان کرد: در آسمان گفتمانی انقلاب هنر جدا از مبارزه نیست و خط مشی ما در حوزه هنری پیام امام خمینی در سال 67 است.

وی با بیان این موضوع که مبارزه همواره ادامه دارد گفت: در هنر نیز مبارزه ادامه دارد و تنها ابزار ما در این میدان متفاوت است و باید از آن برای تبیین اهداف و ارزش ها بین تک تک افراد جامعه بهره برد.

امامقلی تصریح کرد: حوزه هنری مرزبان هنر انقلاب اسلامی است و در حال حاضر در این مرز تهدیدهایی وجود دارد و کار کاملاً به صورت آماده باش در این میدان قرار داریم.

مدیرکل حوزه هنری با اشاره به موضوع تفاهم نامه بیان کرد: در صورت عملیاتی شدن دفتر مردمی هنر که یک ایده خلاقانه و برای اولین بار در سراسر کشور است اتفاق بیفتد قدم بزرگی در جهت آرمان های انقلاب اسلامی که در واقع یک انقلاب فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه تشنه دریافت هنر تراز انقلاب اسلامی است

جامعه تشنه دریافت هنر تراز انقلاب اسلامی است