مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 06:152021-11-23سياسي

تعیین تکلیف کالاهای قاچاقی که در انبارها خاک می خورند


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون 9 میلیارد تومان از این اموال فروخته شده و هنوز 12 میلیارد تومان دیگر نیز وجود دارد، - تصریح کرد: در شهرستان ها نیز باید کالاهایی که به عنوان قاچاق جمع آوری شده سریعا تعیین تکلیف شوند.

حجت الاسلام علی نسایی زهان، دوشنبه شب یکم آذر به رسانه های گروهی گفت: در خراسان جنوبی با بازدیدهای صورت گرفته پیگیری های لازم در خصوص وضعیت انبارهای اموال تملیکی انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه ماندن این کالاها به ضرر کشور و مردم است، افزود: این موضوع به صورت جدی در استان رصد می شود و نتیجه نهایی را به مردم اعلام خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون 9 میلیارد تومان از این اموال فروخته شده و هنوز 12 میلیارد تومان دیگر نیز وجود دارد، تصریح کرد: در شهرستان ها نیز باید کالاهایی که به عنوان قاچاق جمع آوری شده سریعا تعیین تکلیف شوند.

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی نیز اعلام کرده است: از ابتدای سال جاری تا کنون 1162 پرونده قاچاق با افزایش 10 درصدی نسبت به سال گذشته در این سازمان ثبت شده که 615 فقره از این تعداد در مسیر انجام قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف کالاهای قاچاقی که در انبارها خاک می خورند

تعیین تکلیف کالاهای قاچاقی که در انبارها خاک می خورند