مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 06:152021-11-23حوادث

سبقت و خواب آلودگی علت بیشترین تصادفات جاده ای در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به کاهش تصادفات فوتی و جرحی استان، علت بیشترین تصادفات جرحی و فوتی در جاده ها را سبقت غیر مجاز و خواب آلودگی حین رانندگی بیان کرد.

- سردار عباسعلی بهدانی فرد در رزمایش زمستانی پلیس راه استان یزد ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: با تلاش مأموران پلیس راه و راهور استان یزد از ابتدای سال تاکنون در تصادفات فوتی 2 درصد کاهش و در تصادفات حرجی کاهش یک درصدی را نسبت به سنوات قبل داشتیم.

وی علت بیشترین تصادفات جرحی و فوتی در جاده ها را سبقت غیر مجاز و خواب آلودگی حین رانندگی بیان کرد و گفت از رانندگان درخواست می شود با سرعت مطمئن رانندگی کنند و فاصله طولی خود را با خودرو جلویی حفظ کنند.

فرمانده انتظامی استان به رزمایش زمستانی پلیس راه استان نیز اشاره و عنوان کرد: این طرح از ابتدای آذرماه تا 29 اسفند سال جاری ادامه دارد و طی اجرای آن، پلیس با کمک سایر دستگاه های امدادرسان در محورهای مواصلاتی استان مستقر می شود و کنترل جاده ها را زیر نظر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بهدانی فرد در پایان یادآور شد: با توجه به بارش برف و باران در هفته های گذشته، ماموران پلیس راه در نقاط حادثه خیز و خطرساز مستقر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبقت و خواب آلودگی علت بیشترین تصادفات جاده ای در یزد

سبقت و خواب آلودگی علت بیشترین تصادفات جاده ای در یزد