مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 06:252021-11-23سياسي

آیت الله حسینی گرگانی: نماز، کلید تمام گنجینه های دنیا و آخرت است


استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه نماز، نماد قدرت معنوی و مادی است، گفت: باارزش ترین چیزی که انسان را به خدا نزدیک می کند، نماز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان ، آیت الله سیدمیرتقی حسینی گرگانی صبح امروز در نخستین همایش نماز در سپاه نینوا استان گلستان که با محوریت  نماز، نماد قدرت و اقتدار معنوی سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال خیر انسان را در خواندن نماز و دادن زکات دانسته است در حقیقت بعد از خداوند باری تعالی خواندن نماز از باعظمت ترین و پرفضیلت ترین رکن است.

استاد تصریح کرد: بسیجی یک نیروی خالص، جهادی و پابه رکاب است بسیجی همیشه در جنب و جوش انقلاب است و بی جهت نیست که امام راحل ما این نهاد باارزش را بنیانگذاری کردند.

حسینی گرگانی با اشاره به اینکه نماز میزان است، افزود: نماز معیار است نماز محک است و انسان را با خواندن نماز ارزش گذاری می کنند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه نماز باعث قبولی کارها می شود، اظهار کرد:  نماز، بها و قیمت را برای کارهای انسان مشخص می کند.

وی افزود: با نیت پاک، خالص و دهان پاک نماز را بخوانید کسی که تعدی بکند، ظلم کند و رعایت حق مردم را نکند نمازش مورد مقبول خداوند متعال نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی گرگانی: نماز، کلید تمام گنجینه های دنیا و آخرت است

آیت الله حسینی گرگانی: نماز، کلید تمام گنجینه های دنیا و آخرت است