مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 06:302021-11-23فرهنگي

ابن حسام خوسفی بیشتر معرفی شود


در زمینه معرفی ابن حسام خوسفی کوتاهی شده و لازم است برای معرفی این شاعر بلندآوازه همایش بزرگداشت در سطح ملی برگزار شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در زمینه معرفی ابن حسام خوسفی کوتاهی شده و لازم است برای معرفی این شاعر بلندآوازه همایش بزرگداشت در سطح ملی برگزار شود.

داریوش ارجمند، دوشنبه شب یکم آذر در نشستی که برای تجلیل از این هنرمند پیشکسوت در محل فرمانداری خوسف برگزار شد، خراسان را خاستگاه خورشید نامید و ادامه داد: این شاعر بلندآوازه نیز در گوشه ای از خراسان بزرگ و شهر خوسف ساکن بوده است؛ ابن حسام خوسفی اشعاری درخصوص امام علی(ع) سروده و در عالم به جز شهریار که سروده ای در وصف این امام بزرگ دارد، شاعر دیگری شناخته نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازیگر سینما، خوسف را مهد فرهنگ توصیف کرد و گفت: عده ای از بزرگان خراسان جنوبی که هم دوره ای پدر من بودند همچون پروفسور گنجی پدر علم هواشناسی، دکتر بیرجندی، گنجی نقاش و سایر افراد بزرگانی بوده اند که از بچگی در خانه ما رفت و آمد داشتند و مقام های بزرگ علمی و سیاسی داشته اند.

ارجمند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص مهاجرت نخبگان از کشور، تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود افرادی که برای تحصیل به خارج کشور مهاجرت می کنند بعد از فارغ التحصیلی به کشور باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابن حسام خوسفی بیشتر معرفی شود

ابن حسام خوسفی بیشتر معرفی شود