مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-23سياسي

ثبات قدم در مسیر انقلاب از ویژگی های بسیج است


امام جمعه مهریز ثابت قدم بودن در مسیر انقلاب را از ویژگی های بسیج خواند و گفت: بسیج باید هوشیار باشد و ابزار و وسیله مقابله با دشمن را که امروزه فضای مجازی است، - خوب بشناسد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز دوشنبه در دیدار با تعدادی از بسیجیان این شهرستان، اظهار کرد: از شاخصه های بسیج این است که از اقشار جامعه در بسیج حضور دارند و فعالیت می کنند و البته ثابت قدم بودن در مسیر انقلاب از ویژگی های بسیج است.

وی در ادامه به نکاتی از منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص بسیج اشاره کرد و گفت: یک بسیجی باید از لحاظ ایمانی و عمل بسیار قوی باشد چرا که ایمان رزمندگان در زمان جنگ هشت ساله موجب پیروزی آنان بر دشمن شد.

محی الدینی پیروی از مکتب عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر ملزومات بسیج خواند و افزود: یک بسیجی باید در هر عصر و زمانی به امام و رهبر جامعه خود همچون شهدای کربلا عشق بورزد و حتی از دادن جان در مسیر ولایت دریغ نورزد.

وی ادامه داد: برخورداری از اخلاق اسلامی از مطالبات رهبری به بسیجیان است؛ از منظر ایشان بسیجی یعنی بصیرت و روشن بینی سیاسی و شناخت دوست از دشمن تا خدای ناکرده در دام خباثت های دشمن دچار انحراف نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات قدم در مسیر انقلاب از ویژگی های بسیج است

ثبات قدم در مسیر انقلاب از ویژگی های بسیج است