مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 07:002021-11-23ورزشي

«کرونا» بیمه ورزشکاران خراسان جنوبی را بلعید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، یکی از فعالیت های مفیدی که زندگی انسان را بهتر، سالم تر و زیباتر می کند، ورزش است و برای این کار لازم نیست شما یک ورزشکار حرفه ای باشید، بلکه کافی است مقداری از زمان فراغت خود را به ورزش اختصاص دهید.

نزدیک ترین باشگاه به محل کار یا زندگی شما می تواند آغازی برای فعالیت ورزشی شما باشد و همچنین اگر به ورزش هایی مانند کوهنوردی علاقه مند هستید، با پرداختن به آنها از زندگی خود بیشتر لذت ببرید.

اما یک نکته را همواره به خاطر داشته باشید.

بیمه ورزشی؛ سوپاپ اطمینان خطرات و حوادث پیش از فعالیت در باشگاه یا آغاز فعالیت های ورزشی خارج از باشگاه، از بیمه ورزشی خود مطمئن شوید، حق بیمه سالانه ورزشی مبلغ کمی است، اما حوادث ورزشی که در باشگاه ها، ورزشگاه ها و در هنگام ورزش هایی مانند کوه نوردی و دوچرخه سواری می افتد، بسیار است.

بدین ترتیب طبیعی و عقلانی است که هر فردی با داشتن بیمه پا به محیط های ورزشی بگذارد و با سوپاپ اطمینانی به صورت آماتور یا حرفه ای به فعالیت های ورزشی بپردازد.

اما از این میان مستندترین آمار ورزشکاران فعال و سازمان یافته حوزه ورزش و جوانان نیز بر همین اساس تعداد کارت های بیمه های ورزشی است که توسط هیات پزشکی و ورزشی خراسان جنوبی صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا» بیمه ورزشکاران خراسان جنوبی را بلعید

«کرونا» بیمه ورزشکاران خراسان جنوبی را بلعید