مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 07:152021-11-23سياسي

مقاومت فعال استراتژی ایران در جهان اسلام است/ یمن محور تحول و خودباوری


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه «یمن محور تحول و خودباوری در جهان اسلام» است، گفت: مقاومت فعال استراتژی ایران در جهان اسلام است.

- معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه یمن محور تحول و خودباوری در جهان اسلام است، گفت: مقاومت فعال استراتژی ایران در جهان اسلام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار خراسانی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین با محور یمن محور تحول و خودباوری جهان اسلام صبح امروز سه شنبه در سالن همایش های بین المللی اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با برگزاری این اجلاس در تهران می خواهیم به جهان این پیام را برسانیم که امروز کشور یمن می تواند محور تحول در جهان اسلام باشد.

وی با بیا اینکه عنوان این همایش را به دلیل اهمیت تحولات یمن، یمن محور تحول و خودباوری در جهان اسلام است، افزود: خدا را شکر می کنیم که در دهه های بعد از انقلاب این الگو ها در فلسطین ، سوریه عراق و سایر کشورهای منطقه و جبهه مقاومت به بار نشسته است .

معاون هماهنگ کننده بسیج با بیان اینکه باید یمن را به عنوان یک کشور الگو در خودباوری و در پایداری به سایر جهان اسلام معرفی کنیم ، ادامه داد: ما در آستانه گام دوم انقلاب هستیم 40 سال تجربه را در داخل کشور و در جهان اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت فعال استراتژی ایران در جهان اسلام است/ یمن محور تحول و خودباوری

مقاومت فعال استراتژی ایران در جهان اسلام است/ یمن محور تحول و خودباوری