مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 07:302021-11-23اقتصادي

آزادراه کرج- قزوین ساماندهی می شود


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز از آغاز لکه گیری و روکش آسفالت در محدوده آزادراه کرج- قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی حاجیان صبح سه شنبه با اشاره به پروژه های در دست اجرای راهداری البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون 6 قرارداد درحوزه ارتقای رویه آسفالت در محدوده استحفاظی راه های البرز با اعتباری بالغ بر 620 میلیارد ریال با پیمانکاران به امضا رسیده که یکی از آنها قرارداد لکه گیری و روکش آسفالت آزادراه قزوین- کرج است که این پروژه در لاین جنوبی حدفاصل پل حصارک تا محدوده گرمدره اجرا شده است.

وی افزود: همچنین برای لکه گیری و روکش آسفالت در لاین شمالی آزادراه کرج- قزوین محدوده فردیس تا پل حسین آباد نیز قراردادی با پیمانکار امضا شده که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

این مسئول بیان کرد: یکی دیگر از این پروژه ها عملیات روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ آسفالت آزادراه کرج- قزوین حدفاصل پل نظرآباد تا انتهای حوزه استحفاظی راه های البرز است که در لاین شمالی اجرا شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز، ادامه داد: همچنین از ابتدا تا انتهای حوزه راه های استان به صورت رفت و برگشت یک نقشه نواری تهیه شد تا وضعیت آسفالت بررسی شود که پس از بررسی های لازم و باتوجه به نیاز، مکاتبه ای با سازمان راهدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه کرج- قزوین ساماندهی می شود

آزادراه کرج- قزوین ساماندهی می شود