مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-23ورزشي

دیدارهای مرحله نهایی لیگ فوتسال نوجوانان در قم انجام شد


دیدارهای مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه های کشور با حضور چهار تیم آتیه سازان شازند اراک، گیتی پسند اصفهان، فردوس قم و استعدادهای درخشان مشهد به مدت سه روز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به شکل دوره ای برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در روز نخست بازی های مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان از سد استعدادهای درخشان مشهد گذشت ولی فوتسالیست های تیم فردوس قم در مقابل تیم آتیه سازان شازند اراک تن به تساوی بدون گل دادند، در روز دوم گیتی پسند از سد نماینده شازند گذشت و فردوس قم در ادامه ناکامی ها به استعدادهای درخشان باخت.

برای تعیین قهرمان کار به روز پایانی کشیده شد و در این روز تیم آتیه سازان شازند با کسب نتیجه مطلوب در مقابل استعدادهای درخشان روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم فوتسال فردوس قم برابر تیم صدرنشین گیتی پسند به برتری رسید تا اصفهانی ها قهرمان شده و نماینده قم در جایگاه سوم قرار بگیرد.

تیم فوتسال فردوس قم مسابقات فصل 1400 لیگ برتر نوجوانان قهرمانی باشگاه های کشور را با کسب یک برد، یک تساوی و یک باخت در حالی با کسب مقام سوم در قم به پایان رساند که در سال 1399 مقتدرانه قهرمان این بازی ها شده بود، ضمن اینکه اتفاق ویژه این فصل عضویت بازیکنان بومی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدارهای مرحله نهایی لیگ فوتسال نوجوانان در قم انجام شد

دیدارهای مرحله نهایی لیگ فوتسال نوجوانان در قم انجام شد