مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-23اقتصادي

وضعیت روکش آسفالت آزادراه کرج- قزوین ساماندهی می شود


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز از امضای شش قرارداد لکه گیری و روکش آسفالت در محدوده آزادراه کرج- قزوین خبر داد و گفت: - اجرای این پروژه ها نقش موثری در کاهش تصادفات رانندگی و بهبود عبور و مرور وسایل نقلیه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی حاجیان، با اشاره به پروژه های در دست اجرای راهداری البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون شش قرارداد در حوزه ارتقای رویه آسفالت در محدوده استحفاظی راه های البرز با اعتباری بالغ بر 620 میلیارد ریال با پیمانکاران به امضا رسیده که یکی از آنها قرارداد لکه گیری و روکش آسفالت آزادراه قزوین- کرج است که این پروژه در لاین جنوبی حدفاصل پل حصارک تا محدوده گرمدره اجرا شده است.

وی افزود: همچنین برای لکه گیری و روکش آسفالت در لاین شمالی آزادراه کرج- قزوین محدوده فردیس تا پل حسین آباد نیز قراردادی با پیمانکار امضا شده که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

این مسئول بیان کرد: یکی دیگر از این پروژه ها عملیات روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ آسفالت آزادراه کرج- قزوین حدفاصل پل نظرآباد تا انتهای حوزه استحفاظی راه های البرز است که در لاین شمالی اجرا شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز، ادامه داد: همچنین از ابتدا تا انتهای حوزه راه های استان به صورت رفت و برگشت یک نقشه نواری تهیه شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت روکش آسفالت آزادراه کرج- قزوین ساماندهی می شود

وضعیت روکش آسفالت آزادراه کرج- قزوین ساماندهی می شود