مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-23سياسي

بهره کافی از مدل ها و الگوهای مدیریت میدانی نگرفته ایم


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: بهره کافی از مدل ها و الگوهای مدیریت میدانی چون شهدای گرانقدر نگرفته ایم.

- ، حسین خسروی صبح سه شنبه در یادواره لاله های روشن شهرستان خوسف با اشاره به اینکه در حقیقت تربیت قبل از تعلم یک ضرورت است اظهار کرد: معلمان باید به مناسبت های مختلف دانش آموزان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس بیان کرد: شب شعر، فیلم نامه و نمایشنامه و کتاب و کارهای علمی و پژوهشی از جمله این اقدامات برای بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت است.

خسروی اسفزار با بیان اینکه در تربیت موارد متعددی چون تغذیه حلال، محیط زندگی و دوستان تأثیرگذار است، گفت: مدل ها و الگوهای تربیتی از بهترین مؤلفه های رشد شخصیت و تربیت است که در این میان شهدا از بهترین الگوها هستند.

وی با بیان اینکه از الگوها و مدل های مدیریت میدانی بهره نگرفته ایم، ادامه داد: درباره همه موارد متعدد تربیت چون تعذیه حلال و مدیریت میدانی در زندگی شهدا درس ها و نکته های بسیار ارزشمندی وجود دارد که باید از آن بهره گرفت.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: به عنوان مثال اگر در زندگی شهید برونسی تأمل و تدبر داشته باشیم، درمی یابیم که ایشان چقدر در موضوع لقمه حلال و مسائل اخلاقی دقت داشتند و به هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره کافی از مدل ها و الگوهای مدیریت میدانی نگرفته ایم

بهره کافی از مدل ها و الگوهای مدیریت میدانی نگرفته ایم