مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 08:102021-11-23سياسي

انتقاداتی که از طرف مجلس نسبت به دولت مطرح می شود، نشان دهنده ضعف دولت نیست


یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه هنوز زمان کافی برای نقد اقدامات دولت نگذشته است، گفت: البته طبیعتا مجلس صلاحیت نقد اقدامات دولت را دارد و اگر نقدی هم از طرف مجلس به دولت وارد می شود، - ایسنا/خراسان رضوی یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه هنوز زمان کافی برای نقد اقدامات دولت نگذشته است، گفت: البته طبیعتا مجلس صلاحیت نقد اقدامات دولت را دارد و اگر نقدی هم از طرف مجلس به دولت وارد می شود، به معنای ناتوانی و ضعف دولت نیست.

مرتضی کامل نواب در گفت وگو با ایسنا بیان اینکه مجلس کماکان نگاهی مثبت به دولت دارد، اظهار کرد: در خصوص عدم رای اعتماد مجلس به دو وزیر پیشنهادی آموزش پرورش هم من فکر می کنم مجلس به وظیفه خود عمل کرده است، کما اینکه در مورد سایر وزرا ما دیدیم که رای اعتمادی که مجلس به آنان داد، در نوع خود کم نظیر بود.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس طبق استدلال های خود، هیچ کدام از دو وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را مناسب تصدی این وزارتخانه ندیدند، اضافه کرد: دولت هم برای معرفی این دو فرد استدلال های خود را داشت و بر تحول گرایی تاکید دارد و برای تحول به یک فرد جوان با رویکردی جدید نیاز است.

اما به طور کلی نمی توان گفت عدم رای اعتماد مجلس به دو وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، نشان دهنده تقابل بین مجلس و دولت است، بلکه معتقدم مجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاداتی که از طرف مجلس نسبت به دولت مطرح می شود، نشان دهنده ضعف دولت نیست

انتقاداتی که از طرف مجلس نسبت به دولت مطرح می شود، نشان دهنده ضعف دولت نیست