مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-23سياسي

بسیجیان در میدان های مورد نیاز کشور پیشرو و جلودار باشند


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بسیجی باید در میدان های مورد نیاز کشور پیشرو و جلودار و بهترین خدمت رسان به مردم باشد.

- ، سردار علی قاسمی صبح سه شنبه در یادواره لاله های روشن شهرستان خوسف با اشاره به اینکه همه شهدا به سربازی ولایت افتخار می کردند، اظهار کرد: نباید شهادت را مرگ تصور کنیم چرا که در حقیقت حیات و عزت ابدی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از واژه ها چون شهادت که بر روی آن غبار افتاده بود، زنده شد.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه یکی از ثمرات انقلاب اسلامی بسیج است، گفت: بسیج بعد از تشکیل خدمات بسیار ارزشمندی در حوزه های نظامی، فرهنگی و اقتصادی و محرومیت زدایی داشته است و امروز تبدیل به یکی از بزرگترین ارتش های معنوی شده است.

وی با تأکید بر اینکه امام (ره) بسیج را از الطاف خفیه الهی می دانست، بیان کرد: بسیج یک سرمایه مهم اجتماعی برای کشور ما است که در مواقع و شرایط مختلف از این سرمایه بهترین بهره و استفاده را از آن برده ایم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه جوانان مؤمن و بسیجی بیمه کننده انقلاب اسلامی هستند، گفت: بسیجی باید در همه میدان های مورد نیاز کشور جلودار و پیشرو و پیش رونده باشد که این مهم درخواست رهبر معظم انقلاب اسلامی از بسیجیان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان در میدان های مورد نیاز کشور پیشرو و جلودار باشند

بسیجیان در میدان های مورد نیاز کشور پیشرو و جلودار باشند