مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-23سياسي

نماینده جهاد اسلامی در تهران: مردم یمن در صف مقدم حمایت از مردم فلسطین قرار دارند


مردم یمن علیرغم مشکلاتی که با آن روبرو هستند در صف مقدم حمایت از مردم فلسطین قرار دارند.

- نماینده جهاد اسلامی در تهران: مردم یمن در صف مقدم حمایت از مردم فلسطین قرار دارند نماینده جهاد اسلامی در تهران گفت: مردم یمن علیرغم مشکلاتی که با آن روبرو هستند در صف مقدم حمایت از مردم فلسطین قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر ابوشریف ، صبح روز سه شنبه در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین که با موضوع یمن؛ محور تحول و خودباوری جهان اسلام در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شده بود با اشاره به چگونگی شکل گیری جریان مقاومت در یمن خاطرنشان کرد: جریان مقاومت در یمن به خود ایمان داشت و با اتکا به خداوند حرکت خود را آغاز کرد و به پیش برد .

وی گفت : اولین کاری که جریان مقاومت در یمن انجام داد این بود که دشمنان خود را مشخص کرد و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را به عنوان شعار اصلی خود انتخاب کرد.

ابو شریف با بیان اینکه در حال حاضر جریان مقاومت در یمن به یکی از جریان های محوری و مهم مقاومت در جهان اسلام تبدیل شده است ، اظهار کرد : در سال های اخیر حکومت های زیادی در منطقه در قالب طرح ابراهیم به دنبال عادی سازی روابط شان با رژیم صهیونیست ی بوده اند اما مردم یمن با مقاومت در برابر این طرح صهیونیستی و آمریکایی ایستادگی کرده و با آن مخالفت کرده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده جهاد اسلامی در تهران: مردم یمن در صف مقدم حمایت از مردم فلسطین قرار دارند

نماینده جهاد اسلامی در تهران: مردم یمن در صف مقدم حمایت از مردم فلسطین قرار دارند