مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 08:202021-11-23سياسي

2 انتصاب جدید در سازمان بهزیستی


حکم انتصاب «بازرس ویژه رییس» و «مشاور رییس در امور توسعه و نظارت بر برنامه ها و دبیر شورای معاونین سازمان بهزیستی کشور» از سوی رییس این سازمان صادر شد.

- حکم انتصاب بازرس ویژه رییس و مشاور رییس در امور توسعه و نظارت بر برنامه ها و دبیر شورای معاونین سازمان بهزیستی کشور از سوی رییس این سازمان صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد قادری، رییس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی دکتر حسین علیرضایی را به عنوان بازرس ویژه منصوب کرد.

در متن حکم حسین علیرضایی آمده است: نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان بازرس ویژه رییس سازمان منصوب می شوید.

با توجه به اهمیت نظارت، پایش و بازرسی در انجام صحیح وظایف و تکالیف محوله و اجرای مطلوب قوانین در جهت حفاظت و صیانت از حقوق جامعه هدف معزز سازمان بهزیستی و ارتقاء کمی و کیفی روند خدمت رسانی به ایشان، انتظار می رود با استعانت از الطاف ایزد متعال و نصب العین قرار دادن ارزش های دینی و انقلابی، قانون مداری، عدالت محوری، پاک دستی و فسادستیزی با تکیه بر رویکرد مددکارانه، تیزبینی و امنت داری نسبت به انجام هرچه بهتر امور محوله اهتمام نمایید.

بدیهی است مدیران کل ستادی و استانی نهایت همکاری لازم را در این زمینه معمول می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 انتصاب جدید در سازمان بهزیستی

2 انتصاب جدید در سازمان بهزیستی