مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-23سياسي

56 درصد مشکل تهرانی ها در حوزه خدمات شهری است


معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران جزییات طرح تحول در نگهداشت شهر را بیان کرد و گفت: از طریق تماس های مردمی با سامانه 1888 و 137، 34 هزار داده کسب کردیم که از این میان 56 درصد مشکلات در حوزه خدمات شهری، - 17 درصد در حوزه امور اجتماعی، 9 درصد در حوزه حمل و نقل، 8.

8 در حوزه شهرسازی و 8.

6 درصد در حوزه فنی و عمرانی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز حسین نظری مهمان صحن علنی شورای شهر تهران بود و در مورد طرح تحول شهرداری تهران در نگهداشت شهر توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: طرح تحول در نگهداشت شهر در 25 مهرماه سال جاری توسط شهردار تهران ابلاغ شد و سعی کردیم از ظرفیت حداکثری پیمانکاران با توجه به بودجه مصوب سال جاری در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و افزایش آراستگی شهر بهره ببریم.

وی با بیان این که در 8 آبان ماه این طرح برای اجرا به مناطق ابلاغ شد، اظهار کرد: از طریق تماس های مردمی با سامانه 1888 و 137، 34 هزار داده کسب کردیم که از این میان 56 درصد مشکلات در حوزه خدمات شهری، 17 درصد در حوزه امور اجتماعی، 9 درصد در حوزه حمل و نقل، 8.

8 در حوزه شهرسازی و 8.

6 درصد در حوزه فنی و عمرانی بود.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران اضافه کرد: اهم خدمات در حوزه خدمات شهری که در صدر داده های ما قرار دارد نظافت و شست وشوی مخازن و زیرمخزنی بود و بعد از آن تامین روشنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 درصد مشکل تهرانی ها در حوزه خدمات شهری است

56 درصد مشکل تهرانی ها در حوزه خدمات شهری است