مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 08:352021-11-23اقتصادي

راه حل مشکلات استفاده از ظرفیت های مردمی است


رییس بسیج اصناف و تجار کشور بیان اینکه امروز مردم در معیشت دچار مشکل هستند، گفت: همه ما افزایش قیمت ها را مشاهده می کنیم و تنها راه حل، پای کار آوردن ظرفیت های مردمی در نظارت و بازرسی و جهش تولید است.

- غلام رضا حسن پور سه شنبه دوم آذر در دیدار با روسای اتحادیه های صنفی استان فارس، گفت: سال 98 ابتدا سیل شیراز را داشتیم و حرکتی که در شیراز برای حمایت و همدردی با آسیب دیدگان از سیل رخ داد هم بی بدیل بود و هم الگو شد که باید استمرار پیدا کند.

او با بیان اینکه در پایان این سال هم کرونا پیش آمد و همراهی اصناف در رعایت محدودیت ها رخ داد که این هم برای ما الگو بود و اصناف موفق عمل کردند، گفت: در این برهه نیز اتاق اصناف استان فارس در بحث مطالبه گری برای مطالبات اصناف تلاش کردند.

رییس بسیج اصناف و تجار با تشکر از همت اصناف در کمک های مومنانه افزود: بسیاری از خانواده ها با همین بسته ها زندگی می کنند که این همت و همنوع دوستی اصناف استان فارس را می رساند.

او با بیان اینکه کرونا مشکلات زیادی ایجاد کرد، ولی محاسن زیادی نیز داشت که یک نمونه آن انفاق و مواسات است، بیان کرد: اگر جهش تولید داشته باشیم همه مشکلات هم در قیمت و هم تامین کالا حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل مشکلات استفاده از ظرفیت های مردمی است

راه حل مشکلات استفاده از ظرفیت های مردمی است