مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 08:402021-11-23سياسي

کنیا میزبان هیأت های تجاری ایرانی می شود


سفیر کنیا در تهران با مثبت ارزیابی کردن دیدار با مسئولان البرز برای میزبانی هیأت های تجاری ایرانی در این کشور اعلام آمادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جاشوا گاتیمو آگوتا ظهر سه شنبه در دیدار مدیران و فعالان صنعت چای کنیا با مدیران ارشد اتاق بازرگانی استان البرز با ابراز خرسندی از گسترش سطح تعاملات تجاری میان طرفین اظهار داشت: اخیراً در جلسه ای با مدیران ارشد وزارت خارجه ایران به مسئولان مربوطه اطمینان خاطر داده ام که به عنوان سفر کنیا در ایران تا زمان حضور در این منصب بیشترین تلاش ها را برای گسترش سطح روابط میان دو کشور انجام می دهم.

وی با بیان اینکه به دنبال توسعه روابط میان ایران و کنیا در بالاترین سطح تعاملات تجاری و فرهنگی هستیم، گفت: ایرانی ها به محصول چای کشور کنیا علاقمند هستند و بدین منظور افرادی از هیأت عامل چای کنیا و تجار و فعالان این حوزه به البرز سفر کرده اند.

سفیر کنیا در تهران با بیان اینکه به دنبال گسترش تعاملات با ایران در زمینه های مختلف هستیم، بیان کرد: تا قبل از این ملاقات و سفر هیأت تجاری کنیایی فعال در زمینه چای به البرز اقدامات مهمی در راستای معرفی این محصول تولیدی به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ایران انجام نشده بود، امیدواریم این دیدار منجر به رفع موانع و تسهیل همکاری های میان دو کشور شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنیا میزبان هیأت های تجاری ایرانی می شود

کنیا میزبان هیأت های تجاری ایرانی می شود