مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 08:552021-11-23اجتماعي

بازگشایی مدارس با حضور ناظرین شبکه بهداشت


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه اصراری برای حضور دانش آموزانی که بیماری زمینه ای دارند در مدارس وجود ندارد، - مهیار کرمی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص بازگشایی مدارس و دستورالعمل جدید ستاد ملی تلفیقی برگزار می شود، هر مدرسه متناسب با شرایط و موقعیت تصمیم گیری می کند .

کرمی با اشاره به اینکه رعایت نکات بهداشتی در مدارس مورد تأکید است، ادامه داد: رعایت فاصله اجتماعی در کنار اصول بهداشتی و دریافت واکسن در بازگشایی مدارس حائز اهمیت است، در این میان مساحت هر کلاس درس در مدارس و میزان حضور دانش آموزان متفاوت خواهد بود.

وی با بیان اینکه مدارس در خصوص شرایط برگزاری کلاس درس با توجه به اصول بهداشتی اعلام شده اقدام خواهند کرد، یادآور شد: در این خصوص کمیته بهداشت در مدارس حضور دارند و بر اساس دستور عمل ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا و شبکه بهداشت نظارت خواهند کرد.

کرمی با اشاره به این موضوع که فرمی از طرف مدرسه نباید به اولیا داده شود، ادامه داد: صحبتی برای ارائه فرم رضایت نامه به اولیا دانش آموز صورت نگرفته است، محور اصلی بازگشایی مدارس حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس با حضور ناظرین شبکه بهداشت

بازگشایی مدارس با حضور ناظرین شبکه بهداشت