مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:002021-11-23فرهنگي

جذابیت پرداختن به زندگی اجتماعی حاج قاسم سلیمانی در تئاتر


مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری عنوان کرد کار کردن برای شخصیت بزرگی مانند حاج قاسم سلیمانی برای هنرمندان افتخار است اما برخی ژست روشنفکرمآبانه می گیرند و دوست ندارند درباره وی کار کنند.

- کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم کار کردن درباره زندگی و منش حاج قاسم سلیمانی و همچنین پرداختن به رشادت های وی در جشنواره تئاتر سردار آسمانی گفت: تئاتر، هنری مرتبط و زنده با مخاطب است زیرا هم به لحاظ حسی و عاطفی و هم اندیشه ای می تواند روی مخاطب تأثیر ویژه و مستقیم بگذارد.

رشادت ها، ایثارگری ها و فعالیت های شخصیت بزرگی مثل حاج قاسم سلیمانی در ایران و منطقه به خوبی از طریق نمایش و هنر تئاتر می تواند منتقل شود.

وی افزود: بحمدلله بحث تئاتر خیابانی هم در ایران به خوبی جا افتاده و مردم این شیوه از تئاتر را خیلی دوست دارند و اگر کار خوب و قدرتمندی به لحاظ ساختار و اجرا تولید شود، قطعاً با مردم ارتباط برقرار می کند و اثرگذار خواهد شد.

معتقدم یکی از هنرهایی که می تواند رسالت خود را در قبال حاج قاسم سلیمانی به خوبی ایفا کند، هنر تئاتر اعم از صحنه ای و خیابانی است.

زارعی با بیان اینکه درباره رشادت ها و حماسه های حاج قاسم سلیمانی چه در جنگ هشت ساله با عراق و چه با داعش در عراق و سوریه کارهای زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذابیت پرداختن به زندگی اجتماعی حاج قاسم سلیمانی در تئاتر

جذابیت پرداختن به زندگی اجتماعی حاج قاسم سلیمانی در تئاتر