مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-23بين الملل

دیپلمات ارشد آمریکا السالوادور را ترک می کند: امیدی به بهبود روابط نیست


دیپلمات ارشد آمریکا در السالوادور اعلام کرد، این منصب را ترک می کند، چرا که دولت این کشور به بهبود روابط دوجانبه، هیچ علاقه ای نشان نمی دهد.

- دیپلمات ارشد آمریکا السالوادور را ترک می کند: "امیدی به بهبود روابط نیست" از راست؛ نایب بوکله، رییس جمهوری السالوادور و جین مینز، کاردار موقت آمریکا دیپلمات ارشد آمریکا در السالوادور اعلام کرد، این منصب را ترک می کند، چرا که دولت این کشور به بهبود روابط دوجانبه، "هیچ علاقه ای" نشان نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این اقدام جین مینز دیپلمات ارشد آمریکا در السالوادور، که زمانی به عنوان پلی به روابط بهتر دو کشور در نظر گرفته می شد، از روابط رو به وخامت آمریکا و السالوادور در میان تداوم افزایش قدرت نایب بوکله، رییس جمهوری این کشور خبر می دهد.

مینز که فعالیت سه ساله اش به عنوان سفیر آمریکا در این کشور، در سال 2019 پایان یافته بود، در ماه مه 2021 و همزمان با هشدار منتقدان مبنی بر تمایلات اقتدارگرایانه بوکله، این بار به عنوان کاردار موقت ، به السالوادور بازگشت.

مینز در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد، به پست سابق خود به عنوان معاون غیرنظامی فرمانده ستاد فرماندهی جنوبی آمریکا باز خواهد گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات ارشد آمریکا السالوادور را ترک می کند: امیدی به بهبود روابط نیست

دیپلمات ارشد آمریکا السالوادور را ترک می کند: امیدی به بهبود روابط نیست