مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-23فرهنگي

فراخوان جشنواره هنرهای شهری مشهد منتشر شد


فراخوان جشنواره بین المللی هنرهای شهری مشهد منتشر شد.

- در فراخوان جشنواره بین المللی هنرهای شهری مشهد آمده است: سلسله جشنواره هنر شهری مشهد از نوروز سال 1387 فضای شهر را به نمایشگاهی بزرگ از آثار هنرمندان ایرانی از مجسمه سازان، معماران، طراحان گرافیک محیطی، نقاشان و.

تبدیل کرده و بخشی از خاطرات معاصر مشهد را شکل داده است.

اکنون در چهاردهمین سال برگزاری جشنواره قرار است میزبانی از آثار هنری در تراز بین المللی نیز به تجربه های گذشته افزوده شود و فصلی جدید از جلوه های هنر شهری در جهانشهر برکت و کرامت آغاز شود.

جشنواره بین المللی هنرهای شهری مشهد میزبان آثاری خواهد بود که به مفاهیم برکت و کرامت در قالب فضای مفهومی (پاویون)، برای جانمایی در فضاهای عمومی شهر پرداخته باشند و روایت گر مصداقی از موضوعات اصلی باشند و مخاطبان را با داستانی از یک سوژه مشخص مواجه کنند.

توجه به نمادها، عناصر و نشانه های هنر اسلامی و ایرانی، جلوه مناسب در میان اغتشاشات بصری شهر و وجود طرح مناسب برای نورپردازی در شب از جمله ویژگی های ظاهری است که در فراخوان درج شده است.

در این دوره از جشنواره برای اجرای آثار برگزیده، بر اساس آنالیز مصالح و ساخت اعلام شده در اسناد مسابقه و ارزش گذاری کارشناسی با قیمت روز، توافقی میان برگزارکننده و صاحب اثر یا مجری مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره هنرهای شهری مشهد منتشر شد

فراخوان جشنواره هنرهای شهری مشهد منتشر شد