مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-23ورزشي

اجرای طرح ساماندهی مناطق کم برخوردار ساری/ برگزاری رزمایش طرح صیانت از جنگل


فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساری، از ورود سپاه به اجرای طرح صیانت از جنگل های شمال، گفت: به اذعان مسؤولان منابع طبیعی کاهش 40 درصدی قاچاق چوب را در ساری شاهد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدابراهیم شریفی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان مازندران، با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: افکار و آرمان بسیج امروز به الگوی برای دیگر نقاط جهان تبدیل شده است.

وی با اعلام اینکه بسیج در هر کشوری ورود پیدا کرده به عنوان ناجی ملت ها تبدیل شده است، گفت: فرهنگ بسیجی انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف زمینه نجات ملت ها را فراهم کرده است.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت ساری با اشاره به اقدامات بسیج در حوزه مسائل علمی، افزود: مخترعان بسیجی در حوزه مسائل علمی نقش اثرگذاری ایفا کردند و تولیدات مهم و ماندگاری را برای کشور و استان مازندران رقم زدند.

وی با اعلام اینکه بسیج یادگار ماندگار امام راحل است، بیان کرد: در شهرستان ساری بیش از 600 پایگاه مقامت برنامه های متعددی در بخش های علمی، اردویی و ورزشی برگزار می شود.

شریفی به برگزاری نمایشگاه اسوه در شهر ساری اشاره کرد و گفت: برپایی این نمایشگاه گوشه ای از اقدامات بسیج در استان مازندران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ساماندهی مناطق کم برخوردار ساری/ برگزاری رزمایش طرح صیانت از جنگل

اجرای طرح ساماندهی مناطق کم برخوردار ساری/ برگزاری رزمایش طرح صیانت از جنگل