مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:402021-11-23پزشكي

دانش آموزان و معلمان واکسن نزده ، هفته ای 2 بار تست کرونا بدهند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به انجام واکسیناسیون کادر آموزشی، اداری و خدماتی و دانش آموزان، لازم است افرادی که واکسیناسیون انجام نداده اند، - ایسنا/بوشهر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به انجام واکسیناسیون کادر آموزشی، اداری و خدماتی و دانش آموزان، لازم است افرادی که واکسیناسیون انجام نداده اند، هفته ای دو بار(هر 3 روز یک بار) آزمایش PCR با نتیجه منفی به همراه داشته باشند.

دکتر عبدالمحمد خواجه ییان افزود: برای افرادی که یک نوبت واکسن دریافت کرده باشند تا زمان تکمیل واکسیناسیون( 14 روز بعد از دریافت دو دوز واکسن)، بر اساس آیین نامه ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لازم است که هفته ای یکبار آزمایش PCR با نتیجه منفی به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: در بازگشایی ها، مدارس به عنوان یکی از مهم ترین اماکن تجمعی بوده و فراهم کردن شرایط لازم برای حفظ سلامت فرهنگیان، دانش آموزان و کارکنان در راستای کاهش مواجهه و قطع زنجیره تماس بیماری کووید 19، از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: برای حصول به این نتیجه ضرورت دارد علاوه بر رعایت اصول بهداشتی، مقررات ویژه ای از طریق فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش مواجهات متناسب با سطح اضطرار و درجه اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان و معلمان واکسن نزده ، هفته ای 2 بار تست کرونا بدهند

دانش آموزان و معلمان واکسن نزده ، هفته ای 2 بار تست کرونا بدهند