مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:452021-11-23بين الملل

نشست بحران سناتورهای دموکرات برای بررسی علت افت محبوبیت بایدن


دموکرات های سنای آمریکا درگیر نگرانی فزاینده ای شده اند، مبنی بر این که افول محبوبیت جو بایدن در نظرسنجی ها احتمالا کنترل حزب آنها در کنگره این کشور را در انتخابات میان دوره آتی با تهدید روبرو سازد.

- دموکرات های سنای آمریکا درگیر نگرانی فزاینده ای شده اند، مبنی بر این که افول محبوبیت جو بایدن در نظرسنجی ها احتمالا کنترل حزب آنها در کنگره این کشور را در انتخابات میان دوره آتی با تهدید روبرو سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، چند کرسی سنای آمریکا قرار است بعد از ماه ها درگیری درون حزبی دموکرات ها در معرض رقابت قرار بگیرند.

چند روز پیش یک نظرسنجی دانشگاه کویینیپیاک نرخ محبوبیت تنها 36 درصد را برای جو بایدن، رییس جمهوری دموکرات آمریکا رقم زده و تبدیل به جدیدترین آمار در مسیر نزولی محبوبیت این رهبر کاخ سفید شد.

اخیرا دموکرات ها در رقابت بر سر فرمانداری ایالت ویرجینیا باختند اما توانستند ایالت نیوجرسی را حفظ کنند و در هفته های اخیر نیز به ویژه با امضای یک لایحه قانونی دوحزبی مربوط به زیرساخت توسط جو بایدن سرانجام شروع به کسب دستاوردهای سیاسی عمده کردند.

با این پیش زمینه، چند روز پیش دموکرات های سنای آمریکا برای رایزنی به سراغ مشاوران و شرکت های نظرسنجی رفتند و هدفشان تلاش برای ارزیابی وضعیت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بحران سناتورهای دموکرات برای بررسی علت افت محبوبیت بایدن

نشست بحران سناتورهای دموکرات برای بررسی علت افت محبوبیت بایدن