مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:452021-11-23سياسي

همایش پیروان ولایت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد


همایش پیروان ولایت مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه شنبه 2 آذر ماه در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی برگزار شد.

- همایش پیروان ولایت مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه شنبه 2 آذر ماه در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در این مراسم با تبریک سالروز تأسیس بسیج به دستور امام (ره) و هفته بسیج تأکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق دستور امام خمینی (ره) برای خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تشکیل شد.

شهدا دارای مرتبه بسیار بالایی هستند و ما خوشبختانه می توانیم خیر و برکت را با خدمت کردن به خانواده های این عزیزان دریافت کنیم.

وی افزود: خداوند خود را جانشین شهدا در خانواده های آنان می داند و این موضوع عظمت و جایگاه رفیع خانواده های معظم شهدا را مشخص می کند.

هرکس خانواده های شهدا را خشنود کند خداوند را خشنود کرده و هرکس آنان را بیازارد خداوند را خشمگین می کند.

سردار فدوی با بیان اینکه بسیج و بسیجی همواره در خدمت انقلاب اسلامی بوده اند گفت: بسیجیان عزیز برای حفاظت از انقلاب اسلامی از بذل جان خود نیز کوتاهی نکرده اند و تقدیم بیش از 100 هزار شهید بسیجی نشانه قوی و محکم این موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش پیروان ولایت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

همایش پیروان ولایت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد