مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:452021-11-23اقتصادي

پروژه کمربندی همدان سریعتر به بهره برداری برسد


پروژه بزرگ شهری کمربندی شهر همدان (کنارگذر غربی و شرقی) به منظور رونق فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی منطقه و رفع بار ترافیکی استان های غربی کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حمید بادامی نجات ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همجواری استان همدان با استان های قزوین، مرکزی، لرستان، کرمانشاه، کردستان و زنجان موجب شده به یک چهارراه جاده ای مابین مسیرهای این استان ها تبدیل شود.

وی گفت: با وجود تردد خودروهای این استان ها از همدان، تمام خودروهای سنگین و سبک به ویژه غرب کشور به اجبار باید از درون محدوده شهری تردد کنند که حدفاصل فرودگاه تا بلوار ارتش را دربر می گیرد؛ در حالی که باید بر اساس مصوبات گذشته و اصول شهری، این ترددها از جاده کمربندی انجام شود.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: کنارگذر همدان به دو قطعه شرقی و غربی تقسیم می شود که قطعه شرقی حدفاصل محورهای همدان- تهران و همدان- ملایر و قطعه غربی حدفاصل محورهای همدان- تهران و همدان- سنندج و کرمانشاه واقع شده که این کنارگذر ارتباط بین محورهای شرقی، غربی و شمالی منتهی به شهر همدان را در خارج از محدوده طرح جامع آن، برقرار می سازد.

وی گفت: اجرای کمربندی در شهر همدان یکی از نیازهای اساسی استان همدان محسوب می‎شود که عدم بهره برداری از آن، شهر همدان را دچار مشکل کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه کمربندی همدان سریعتر به بهره برداری برسد

پروژه کمربندی همدان سریعتر به بهره برداری برسد