مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:502021-11-23سياسي

تسهیلات هنگ کنگ برای شرکت شهروندانش در چین در انتخابات پارلمانی


رییس اجرایی دولتشهر هنگ کنگ امروز سه شنبه اظهار کرد، مقامهای این دولتشهر قصد دارند حوزه های رای گیری را در مرز با سرزمین اصلی چین با هدف تسهیل رای دادن هنگ کنگی های ساکن آنجا در انتخابات پارلمانی پیش رو برقرار سازند.

- رییس اجرایی دولتشهر هنگ کنگ امروز سه شنبه اظهار کرد، مقامهای این دولتشهر قصد دارند حوزه های رای گیری را در مرز با سرزمین اصلی چین با هدف تسهیل رای دادن هنگ کنگی های ساکن آنجا در انتخابات پارلمانی پیش رو برقرار سازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کری لام، رییس اجرایی هنگ کنگ بیان داشت، شهروندان هنگ کنگی ساکن در سرزمین اصلی چین در زمان برگزاری انتخابات پارلمانی 19 دسامبر این دولتشهر خواهند توانست با عبور از مرز با هدف رای دادن در حوزه های رای گیری ویژه وارد هنگ کنگ شوند.

کری لام در یک کنفرانس مطبوعاتی عادی تصریح کرد، آنها بعد از دادن رای باید بلافاصله برگردند و الزامی برای رفتن به قرنطینه مربوط به کروناویروس در سرزمین اصلی چین نخواهند داشت.

وی افزود: هم اکنون همچنان عده ای از مردم در خاک سرزمین اصلی چین سرگردان هستند و نمی توانند برای کار یا درس خواندن برگردند و همچنین (بدون اتخاذ این تدابیر) قادر نخواهند بود برای رای دادن به هنگ کنگ برگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات هنگ کنگ برای شرکت شهروندانش در چین در انتخابات پارلمانی

تسهیلات هنگ کنگ برای شرکت شهروندانش در چین در انتخابات پارلمانی