مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 09:552021-11-23اقتصادي

حال فرش دستباف ایران با تحریم های داخلی خوب نیست


مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های فرش دستباف کشور گفت: حال هنر صنعت فرش دستباف ایران با تحریم های داخلی به هیچ وجه خوب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عبداله بهرامی مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های  فرش دستباف کشور و رییس کمیسیون فرش، صنایع دستی و گردشگری اتاق تعاون ایران یادداشتی نوشت و در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد.

با تحریم های داخلی، حال هنر صنعت فرش دستباف ایران خوب نیست تولید فرش دستباف در یکی دو دهه اخیر حدود 6 میلیون متر مربع و صادرات آن بین 500 میلیون تا یک میلیارد دلار بود، حالا که کشور درگیر تحریم های ظالمانه دولت آمریکا است و بیشتر از هر زمانی نیاز به اشتغال زایی و ارز آوری دارد.

متاسفانه به دلیل تحریم های داخلی از جمله تعهد ارزی را داشته و همواره باعث افتخار و اعتلای پرچم هنری ، فرهنگی ایران اسلامی بوده و خواهد بود، دولت قبل تمام اهتمام خود را  با اختصاص هزاران میلیارد تومان برای حمایت از صنعت خودرو سازی گذاشت و گویا این دولت هم می خواهد صنعت خودرو و بورس را نورچشمی کند و به بزرگترین و فاخرترین کالای ایرانی فرش دستباف بی توجهی نماید .

اشتغال ، ارز آوری ، امنیت اجتماعی و افتخار ایرانی بودن با فرش دستباف است و لاغیر پس تا رمقی هست، عزمتان را برای حفاظت از این هنر مردمی به کار گیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال فرش دستباف ایران با تحریم های داخلی خوب نیست

حال فرش دستباف ایران با تحریم های داخلی خوب نیست