مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:052021-11-23بين الملل

آغاز عملیات جدید ارتش عراق برای بازداشت داعشی های باقی مانده


مرکز رسانه امنیتی عراق امروز (سه شنبه) از آغاز عملیات امنیتی برای تعقیب و بازداشت داعشی ها در تمامی مناطق تحت کنترل این کشور خبر داد.

- مرکز رسانه امنیتی عراق امروز (سه شنبه) از آغاز عملیات امنیتی برای تعقیب و بازداشت داعشی ها در تمامی مناطق تحت کنترل این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت صدی البلد، مرکز رسانه امنیتی عراق امروز در بیانیه ای اعلام کرد: صبح امروز با نظارت فرماندهی عملیات مشترک، مرحله اول عملیات موسوم به رعد و برق آسمان در تمامی مناطق تحت کنترل آغاز شده و گردان های شناسایی در تمامی گروه ها و فرماندهی های عملیات ارتش عراق عملیات شناسایی گسترده ای را با حمایت جنگنده های ارتش و یگان هوایی و جنگنده های ائتلاف ضد داعش آغاز کردند.

این مرکز در ادامه تاکید کرد: این عملیات برای تعقیب تروریست ها و مقابله با هر کسی که سعی در ناامن کردن کشور دارد و نیز برای از بین بردن مخفی گاه های تروریست ها، جلوگیری از عملیات های نفوذ و همچنین پاکسازی مناطق تحت مسؤولیت آغاز شد.

در پایان این بیانیه نیز آمده است: نیروهای امنیتی قهرمان ما قصد دارند بر اساس اقدامات گسترده اطلاعاتی و داده های دقیق گزارش شده از مخفی گاه های تروریست ها، آنها را بازداشت کرده و به شکل عادلانه ای آنها را محاکمه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات جدید ارتش عراق برای بازداشت داعشی های باقی مانده

آغاز عملیات جدید ارتش عراق برای بازداشت داعشی های باقی مانده