مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:102021-11-23اقتصادي

سرمایه روستاییان و عشایر در صندوق بیمه اجتماعی امانت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل ازروابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، - مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با حضور مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل ازروابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با حضور موسوی جم مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارت، مدیران و مشاوران ستادی روز سه شنبه دوم آذر برگزار شد.

سید علی موسوی جم ضمن تبریک هفته بسیج ضمن قدردانی از خدمات و زحمات علی شیرکانی گفت: این صندوق حاصل زحمات قشر زحمتکش روستایی و عشایری و کشاورز است و سرمایه آن ها نوعی امانت است و باید به آن توجه کرد تا به سرنوشت دیگر صندوق ها مبتلا نشود.

علی شیرکانی سال ها در این صندوق خدمت و زحمت کشید و توانست در دوره مدیریتش نظم خوبی به این صندوق دهد و امیدواریم که مدیرعامل جدید صندوق نیز همین رویه را ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه روستاییان و عشایر در صندوق بیمه اجتماعی امانت است

سرمایه روستاییان و عشایر در صندوق بیمه اجتماعی امانت است