مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:102021-11-23اجتماعي

جاده طالقان-هشتگرد و هشدارهای دلسوزانه ای که توجه نشد!


طالقان که با اصرار دولت قبلی و فاقد ایمنی های لازم در آخرین روزهای دولت قبلی به بهره برداری رسید سرانجام در نخستین روز از آذر ماه به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، بیش از 2 دهه از عمر محور هشتگرد-طالقان می گذرد.

در حالی شاهد بهره برداری از آن بودیم که دولت قبل بدون در نظر گرفتن زیرساخت های کافی و ایمنی این جاده کوهستانی، هشتگرد-طالقان را زیر بار ترافیک برد.

این جاده فاقد زیرساخت های لازم از جمله آنتن دهی تلفن همراه، نور کافی، استقرار پایگاه اورژانس، وجود تابلوهای ایمنی لازم و.

بود؛ با توجه به اینکه ایمنی کافی در این مسیر لحاظ نشده بود بهره برداری از آن با اعتراض بسیاری از اصحاب رسانه، کارشناسان و شهروندان همراه بود، چرا که در زمان بارش برف و باران و تاریکی هوا ممکن است حرکت در این جاده با مشکلات بسیاری مواجه شود.

حالا با گذشت بیش از چند ماه از افتتاح این پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اقدام به بسته شدن جاده کرده است، این در حالی است که پیش از این برخی از مسئولان جاده هشتگرد-طالقان را ایمن قلمداد می کردند.

در مصوبه کمیسیون ایمنی، حمل ونقل و سوانح رانندگی البرز که منجر به تعطیلی جاده هشتگرد-طالقان شده است اعلام کردند که با توجه به مه گیر بودن جاده در فصول سرد سال و نبود امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده طالقان-هشتگرد و هشدارهای دلسوزانه ای که توجه نشد!

جاده طالقان-هشتگرد و هشدارهای دلسوزانه ای که توجه نشد!