مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:202021-11-23ورزشي

چرخه خاص کشتی فرنگی؛ داستانی با پایان باز!


بر خلاف چرخه دقیق و موشکافانه و وزن به وزن انتخابی کشتی آزاد، چرخه انتخابی کشتی فرنگی به صورت کلی گویی، مبهم و دادن اختیار نهایی به سرمربی تیم ملی برای انتخاب ملی پوشان، - اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران برای حضور در رقابت های جهانی و بازی های آسیایی 2022 اعلام شد.

در هر دو چرخه اعلام شده از سوی کادرهای فنی، رقابت های قهرمانی کشور، انتخابی جام تختی، قهرمانی آسیا، جام تختی و مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، به عنوان 5 مرحله اصلی چرخه انتخابی معرفی شده است.

در این میان یکی از تفاوت های عجیب میان چرخه انتخابی کشتی فرنگی با کشتی آزاد، معاف شدن تمامی مدال آوران کشتی فرنگی در مسابقات جهانی نروژ از حضور در جام تختی است، در صورتیکه در کشتی آزاد، تنها طلایی های مسابقات جهانی نروژ از حضور در جام تختی به عنوان یکی از مهمترین مراحل انتخابی تیم ملی معاف شده اند.

همچنین در کشتی آزاد کشتی گیرانی که در مسابقات جهانی نروژ به مدال های نقره و برنز رسیده اند مجوز حضور مستقیم در جام تختی را دارند اما در کشتی فرنگی این امتیاز برای تمامی ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی نروژ در نظر گرفته شده است.

البته این امتیاز برای ملی پوشان اعزامی جوانان و امید به رقابت های جهانی و نفرات نخست مسابقات ارتش های جهان نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخه خاص کشتی فرنگی؛ داستانی با پایان باز!

چرخه خاص کشتی فرنگی؛ داستانی با پایان باز!