مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:252021-11-23سياسي

تقدیم 40 هزار شهید دانش آموز به شجره انقلاب سندیت می بخشد


جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: 40 هزار شهدای دانش آموز و فرهنگی نشان از فداکاری و شجاعت نوجوانانی است که در راه امنیت کشورمان از جان خود گذشتند.

- ، سرهنگ شکر عبدی که ظهر سه شنبه در مراسم یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی با نام طرح ملی لاله های روشن سخن می گفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی و فرهنگی و هفته مبارک بسیج، اقتدار و پیشرفت در تمامی عرصه ها، امنیت و آرامش کشورمان را مدیون و مرهون خون پاک شهدای گرانقدر دانست و افزود: در سایه این امنیت و آرامش برای تولید علم در کشورمان قدم های مؤثری برداشته شد که در نهایت باعث پیشرفت کشورمان در زمینه های گوناگون علمی گردید.

وی دانش آموزان را پیرو راه شهدا در مدارس دانست و افزود: نوجوانان و جوانان امروزی باید با الگو قرار دادن شهدا و راه انقلاب علاوه بر علم آموزی قدم در راه توسعه و پیشرفت کشور بردارند تا بتوانیم با تکیه بر توان ملی در برابر توطئه دشمنان بایستیم.

در ادامه این برنامه سید غلام حسین خلیل موسوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: یکی از شاخصه های حضرت امام (ره) مخاطب شناسی ایشان بود که با فرمان مبارکشان دستور تشکیل بسیج را صادر کردند و بسیجیان در عرصه های مختلف علمی، نظامی و فرهنگی و… کشور را در مقابل هجمه های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیم 40 هزار شهید دانش آموز به شجره انقلاب سندیت می بخشد

تقدیم 40 هزار شهید دانش آموز به شجره انقلاب سندیت می بخشد