مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-23حوادث

کشف سیمان احتکار شده در ملایر


جانشین انتظامی استان همدان از کشف یک هزار و 200 کیسه سیمان احتکار شده در شهرستان ملایر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رضا زارعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف سیمان احتکار شده در ملایر توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان اظهار کرد: در راستای مبارزه با محتکران و فرصت طلب ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کار اطلاعاتی، از احتکار مقادیری سیمان در این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: در یک عملیات مشترک با همکاری بازرسان اداره صمت از این مکان بازرسی و تعداد یک هزار و 200 کیسه سیمان احتکار شده که ارزش آن توسط کارشناسان 400 میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

زارعی در ادامه از کشف لاستیک سواری و کامیون احتکار شده خبر داد و در تشریح خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی ملایر توانستند تعداد قابل توجهی لاستیک خودروهای سبک و سنگین در دو انبار را کشف کنند.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی و در یک عملیات مشترک با همکاری بازرسان اداره صمت از این دو مکان بازدید و تعداد 146 حلقه لاستیک سبک و 50 حلقه لاستیک سنگین کامیون احتکار شده که ارزش آن ها برابر نظر کارشناسان 4 میلیارد ریال برآورد شده،کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سیمان احتکار شده در ملایر

کشف سیمان احتکار شده در ملایر