مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-23سياسي

پرونده های همسرآزاری در زنجان آمار بالایی دارد


زنجان در بخش پرونده های همسرآزاری جزو رتبه های نخست کشور است، البته می تواند ناشی از مراجعه زیاد مردم در مسائل جزیی باشد.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: زنجان در بخش پرونده های همسرآزاری جزو رتبه های نخست کشور است، البته می تواند ناشی از مراجعه زیاد مردم در مسائل جزیی باشد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز (2 آذرماه) در مراسم روز قشر بسیج طلاب و روحانیون و تجلیل از روحانیون رزمنده، اظهار کرد: روحیه و منش بسیجی یک تکلیف دینی طبق اعتقادات ما است.

روحیه بسیجی نشان از آمادگی، حضور، مسئولیت پذیری و دفاع از دین، انقلاب و ارزش های اسلامی دارد.

وی با اشاره به اینکه در آیات شریفه قرآن به اموری که برای عموم جامعه است از واژه های مفرد استفاده نمی کند، بلکه واژه های جمع را به کار می برد، عنوان کرد: مبانی دینی و روحیه مشارکت جمعی برای حل مشکلات و تعالی جامعه از اهداف تشکیل بسیج است که روحانیون بسیجی باید اهداف شکل گیری بسیج را برای عموم جامعه تبیین می کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه مقصود امام راحل از تشکیل بسیج 20 میلیونی این بود که همه جمعیت کشور بسیجی شوند، ادامه داد: ما بسیج را متعلق به یک نهاد نظامی و جریان سیاسی نمی دانیم و باید بکوشیم این شجره طیبه را حفظ کنیم؛ چراکه هر کجا کشور نیاز داشت، بسیج حاضر بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های همسرآزاری در زنجان آمار بالایی دارد

پرونده های همسرآزاری در زنجان آمار بالایی دارد