مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-23اقتصادي

واحدهای تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده به حال خود رها شده اند


عضو انجمن همگن صنایع شیمیایی و سلولزی کرمانشاه با بیان اینکه از تیر ماه امسال دیگر مجوز تولید مواد ضدعفونی کننده و محصولات الکلی واحدهای صنعتی کرمانشاه تمدید نشد، - ایسنا/کرمانشاه عضو انجمن همگن صنایع شیمیایی و سلولزی کرمانشاه با بیان اینکه از تیر ماه امسال دیگر مجوز تولید مواد ضدعفونی کننده و محصولات الکلی واحدهای صنعتی کرمانشاه تمدید نشد، گفت: مجموعه هایی که در روزهای اضطرار شیوع بیماری کرونا به داد مردم رسیدند و میلیاردی هزینه کردند، اکنون به حال خود رها شدند.

عیسی محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هفته اول اسفند 1398 که شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه اعلام شد، حدود شش واحد تولیدی اقدام به راه اندازی خط تولید مواد ضدعفونی کننده کردند.

وی ادامه داد: در روزهای ابتدای شیوع بیماری در کرمانشاه، به شدت با کمبود انواع الکل و مواد ضدعفونی کننده در بازار مواجه شدیم و تعدادی از واحدهای تولیدی با هزینه های میلیاردی تولید مواد ضدعفونی کننده را شروع کردند.

مدیرعامل شرکت کیمیا فرآیند بیستون با اشاره به اینکه آن زمان برای این شرکت ها مجوز تولید موقت صادر شده بود که هر سه ماه یکبار تمدید می شد، عنوان کرد: متاسفانه از تیرماه امسال دیگر این مجوز را تمدید نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده به حال خود رها شده اند

واحدهای تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده به حال خود رها شده اند